هجدهمين نمايشگاه تاسيسات، سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي هم آخر هفته گذشته به کار خود پايان داد. برندها و شرکت‌هاي زيادي در اين نمايشگاه شرکت کردند. ت. يکي از اين برندها که حضوري چشمگير در نمايشگاه داشت، موسسه فني شاهرخي بود که فرصتي پيش آمد و گفت‌وگويي دوستانه را با حميدرضا شاهرخي، مديرعامل موسسه فني شاهرخي انجام داديم.



حميدرضا شاهرخي در پاسخ به اين سوال که علت حضور مداوم و مستمر برند شاهرخي در نمايشگاه صنعت تاسيسات و ساير نمايشگاه‌هايي که به نوعي با صنعت ساختمان و تاسيسات مربوط هستند، چيست، گفت: در واقع، دليل حضور مستمر و ثابت موسسه فني شاهرخي در نمايشگاه‌ها به قدمت 40 ساله اين شرکت در زمينه صنعت ساختمان، تهويه مطبوع و دريچه برمي‌گردد که هميشه حرفي براي گفتن دارد و هميشه بايد حرفي براي گفتن داشته باشد.



مدير عامل موسسه فني شاهرخي ري‌برندينگ را اتفاقي مرسوم در اکثر شرکت‌هاي دنيا عنوان کرد و گفت: ري‌برندينگ اتفاقي است که موسسه فني شاهرخي بايد انجام مي‌داد و داد. در واقع، ما با تغيير لوگوي شرکت خواستيم تا نوآوري و خلاقيت را در ذهن مخاطب تداعي کنيم.



او ادامه داد: هدف از اين اتفاق اين است که ما بگوييم درجا نمي‌زنيم و جريان داريم و به پيش مي‌رويم و سعي مي‌کنيم هر روز يک محصول جديدي را به صنعت کشور اضافه کنيم. ما بايد وابستگي به کشورهاي ديگر را قطع کنيم و اين موضوعي است که در موسسه فني شاهرخي جا افتاده است. شرکت‌هاي خارجي ما را مي‌شناسند و رصد مي‌کنند. اجازه نمي‌دهم کالايي که مي‌توانم توليد کنم را وارد کنم. اساساً با واردات مخالفم و اساساً با صادرات موافقم. 12 سال است که به کشور امارات صادرات داريم.








شاهرخي در پاسخ به اين سوال که واکنش مشتريان به ري‌برندينگ چه بود، تصريح کرد: «شاهرخي» بعد از 40 سال فعاليت هم در ايران و هم در بسياري از کشورها به‌ويژه نمايشگاه‌هاي خارجي جا افتاده است. رقبا من و برند ما را به خوبي مي‌شناسند. با اين توصيفات، بايد گفت که واژه «شاهرخي» در هر دو لوگو وجود دارد، پس مشکلي از اين بابت نيست.



اين کارآفرين صنعت تاسيسات در ادامه افزود: واژه شاهرخي در واقع مانند واژه‌هايي همچون ريکا و تايد و غيره است که نام آن‌ها با خود محصول عجين شده است. هنوز مايع ظرفشويي را با نام ريکا و پودر رختشويي را با نام تايد مي‌شناسند. اين موضوع براي شاهرخي هم صدق مي‌کند و دريچه و دمپر را با نام شاهرخي مي‌شناسند.



اين توليدکننده عرصه دريچه و دمپر در پايان به مشکلات اقتصادي و موضوع تحريم‌ها و تاثير آن‌ها در شرايط مالي شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: شرايط فعلي اقتصادي به گونه‌اي است که همه صنعتگران و توليدکنندگان با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند و شامل همه شرکت‌ها مي‌شود. رکود ساخت و ساز، کمبود نقدينگي و کند شدن روند پروژه‌هاي ملي باعث شده تا توليدکنندگان با مشکلات عديده از جمله صادرات و غيره مواجه شوند. به هر حال بايد جنگيد، ما ايراني‌ها مرد جنگ هستيم و بايد بجنگيم، البته کمک دولت را هم طلب مي‌‌کند.


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درب اتوماتيک_کرکره برقي_دوربين مداربسته_دزدگير و اعلام حريق_گيت دیجی کالا حمایت از کالای ایرانی Kristen تعمیرات لوازم خانگی | دیجی تال سرویس بسیار سفر باید تا پخته شود خامی... maaref گروه میز اداری ام دی اف و پارتیشن پارتیش لوازم یدکی گریدر آموزش و ابزارهای وبلاگ نویسی