واقعيت اين است که امروز تبليغات چهره به چهره در جامعه صنعتي يکي از ابزارهاي کاربردي ما است، ما براي اينکه بتوانيم محصولات جديد و به روز شده خودمان را به مهندسان و کارشناسان و مشتريان معرفي کنيم بايد در نمايشگاه‌ها حضور مستمر داشته باشيم. اين بخشي از گفته‌هاي مهندس عليمردان علائي، مديرعامل شرکت شوفاژکار است که در گفت‌وگو با خبرنگار تاسيسات نيوز مطرح کرد.



علائي : صادرات را محور فعاليت‌هايمان قرار داديم


 


علائي نمايشگاه را فرصتي عالي براي توليدکنندگان توصيف کرد و گفت: حضور در نمايشگاه‌ها فرصتي خوب را فراهم مي‌کند تا بتوانيم از نزديک با مشتريان و جامعه تاسيساتي ارتباط برقرار کنيم و کالاهاي خود را به بازار سال جديد معرفي کنيم.


 


مديرعامل شرکت شوفاژکار ضمن اشاره به حضور اين شرکت در نمايشگاه‌هاي خارجي به اهميت صادرات براي اين شرکت پرداخت و تصريح کرد: ما در طي 10 سال گذشته سعي کرديم که صادرات را به‌عنوان محور فعاليت‌هايمان قرار دهيم و بر اين اساس امروز عمده محصولات‌مان را به کشورهاي اسپانيا، ايتاليا، يونان، کروواسي، صربستان، بلغارستان و همچنين کشورهاي منطقه صادر مي‌کنيم.


 


او افزود: براي وسعت دادن به اين چشم‌انداز و ماموريت تعريف شده، در اکثر نمايشگاه‌هاي خارجي شرکت مي‌کنيم. به‌عنوان مثال، سال گذشته در نمايشگاه فرانکفورت حضور داشتيم؛ بهمن ماه امسال هم در نمايشگاه ميلان حاضر خواهيم شد. در نمايشگاه‌هاي ديگري همچون مسکو، سن‌پيترزبورگ، ترکيه و سوريه هم سابقه حضور داريم. علاوه بر اين‌ها، در کشورهاي ازبکستان، ارمنستان، آذربايجان، افغانستان، يونان، ترکيه و اسپانيا نيز نمايندگي‌هايي داير کرديم که خدمات پس از فروش محصولات شرکت را پشتيباني مي‌کنند.


 


مديرعامل شرکت شوفاژ کار در پاسخ به اين سوال که آيا کاهش ارزش پول ملي در صادرات محصولات اين شرکت به ساير کشورها تاثير داشته است، گفت: اين مساله قطعاً بي‌تاثير نبوده است، اما بايد بدانيد که صادرات درازمدت به سه فاکتور اصلي نيازمند است: اول؛ کيفيت که بتواند حضور دائم در بازار جهاني را تضمين کند، دوم قيمت و سه تامين به موقع نيازمندي‌هاي مشتريان. هر شرکتي اگر اين سه فاکتور را داشته باشد، هم دوران تحريم و هم در دوران غيرتحريم مي‌تواند صادرات خوبي داشته باشد.


 


اين کارآفرين نمونه صنعت تاسيسات در پايان به تفاوت نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي اشاره کرد و گفت: نمايشگاه‌هاي داخلي بيشتر جنبه منطقه‌اي دارند، اين در حالي است که نمايشگاه‌هاي خارجي هم در معنا و هم در عمل جنبه بين‌المللي دارند و ما با حضور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي به دنبال مشتريان جهاني هستيم.


 


علائي تصريح کرد: اما از نظر من تفاوت کيفي چنداني بين نمايشگاه‌هاي داخلي با خارجي وجود ندارد. عمده تفاوت نمايشگاه به حضور شرکت‌هاي خارجي برمي‌گردد که به علت تحريم‌ها حضور آن‌ها در نمايشگاه‌هاي داخلي بسيار کمرنگ است و اين از نقاط ضعف نمايشگاه داخلي تاسيسات خواهد بود.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : حضور ,نمايشگاه‌هاي ,شرکت ,خارجي ,نمايشگاه ,داخلي ,نمايشگاه‌هاي داخلي ,نمايشگاه‌هاي خارجي , مديرعامل شرکت ,شرکت شوفاژکار ,معرفي کنيم
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Doug نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد دانلود تحقیق WELCOME TO THE SPACE مدافعان حرم مدرن تخت | 02177181178 مطالب بورسی تیداپارس تولیدکننده ماشین های گلخانه، کشاورزی و صنعتی وبلاگ جدید خالو